قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده از سایت



1.  استفاده از فروشگاه اینترنتی ناشا به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
2.  خرید کالا از فروشگاه اینترنتی ناشا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
3.  خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی nashaa@gmail.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
4.  کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
5.  فروشگاه اینترنتی ناشا هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
6.  تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی ناشا با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.
7.  سایر سایت ها و لینکهایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی ناشا مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
8.  ارتباط فروشگاه اینترنتی ناشا با کاربران از طریق  nashaa.ir  بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
9.   فروشگاه اینترنتی ناشا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.




شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

10.   از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی ناشا سایت nashaa.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
11.   فروش کالا بر مبنای نوع و مقدار و یا هر متغیر دیگری که در برگه خرید کالا وجود دارد صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی ناشا درج نموده است.
12.   فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نوع پرداخت هزینه کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.
13.   ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق قیمت موجود در سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.
14.   مکان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی ناشا درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.
15.   در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
16.   خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
17.   خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.


شرایط حمل و تحویل کالا

1.  مشتری می‌تواند در حین فرایند خرید، بر اساس نیاز خود جهت دریافت سفارش، نوع و چگونگی دریافت کالا را انتخاب نماید. انواع روش‌های دریافت کالا که در زیر آمده‌اند، توسط مشتری قابل انتخاب می‌باشند:



•    ارسال توسط پیک: مشتریانی که در محدوده‌ی تهران و کرج حضور دارند، می‌توانند با انتخاب این گزینه، سفارش خود را در آدرسی که در هنگام خرید درج کرده‌اند، دریافت نمایند. هزینه حمل کالا توسط پیک بر عهده مشتری می‌باشد.


•    پست سفارشی: کلیه مشتریان تهرانی و شهرستانی می‌توانند سفارش خود را توسط پست سفارشی دریافت نمایند. مدت زمان دریافت سفارش در پست سفارشی حدوداً ۵ روز کاری پس از ارسال سفارش است. هزینه پست سفارشی در فرایند خرید به مشتری اعلام و از ایشان دریافت خواهد شد.
الف) در مراکز استان و شهرستان (بجز تهران)

2.  حمل کلیه سفارشات، با توجه به انتخاب مشتری توسط پست (سفارشی) صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی ناشا هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست ندارد.
3.  برای هر محموله یک شماره رهگیری پستی صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله ایمیل یا پیامک برای مشتری ارسال می‌شود. مشتری می‌تواند برای رهگیری مرسوله‌ی خود به سایت پست مراجعه نماید.
4.  هزینه حمل در ارسال‌های پستی از قبل دریافت می‌گردد و فروشگاه اینترنتی ناشا هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.
5. ارسال تمام سفارشات حداکثر از دو روز کاری پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد.
ب) در محدوده تهران بزرگ
6.  تحویل سفارشات در تهران و کرج ارسال آن توسط پست و یا پیک صورت می‌پذیرد و فروشگاه اینترنتی ناشا هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل مرسوله ندارد.
7.   مدت زمان ارسال سفارشان بر اساس زمان بندی فروشگاه از چند ساعت تا یک روز کاری (بسته به نوع ارسال) پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
8.   مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی‌باشد.
۱۴.   هزینه حمل توسط پیک بر اساس ضوابط ناشا به صورت پس کرایه (هزینه به عهده مشتری) می‌باشد. بنابراین، هزینه در محل تحویل از خریدار نقداً دریافت خواهد شد. مبلغ دریافت شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می‌شود و فروشگاه اینترنتی ناشا هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.
شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا
الف) برگشت کالا (حق انصراف)
۱۵.   قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.
۱۶.   بعد از ارسال کالا: کالای خریداری شده به مدت ۱ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه اینترنتی ناشا بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)
ب) گارانتی
​​​​​​​
۱۷.   مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در برگه خرید کالاها درج شده است (در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد) اکنون چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار مشکلی باشد، خریدار می‌بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از ناشا اقدام نماید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش